نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خداحافظ و دیگر هیچ ...

خداحافظ و دیگر هیچ ...

باشگاه بوکاجونیورز اعلام کرد در مورد انتقال کارلوس توز به این تیم با باشگاه یوونتوس توافقات کامل انجام شده است. بر اساس گزارش Clarin، دبیر کل باشگاه بوکا سزار مارتوچی تایید کرد که توافق با باشگاه یووه به عمل آمده است. قرارداد این تیم با توز سه ساله بوده و آپاچی روز هفتم جولای به هواداران بوکا معرفی خواهد شد.

یوونتوس از این انتقال 5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. علاوه بر این گوئیدو وادالا هافبک تهاجمی بوکا که عملکرد توجهات زیادی به خودش جلب کرده است به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل به یوونتوس ملحق خواهد شد.

علاقه ی کارلیتوس به بوکاجونیورز بر هیچ فوتبالدوستی پوشیده نیست و در سال های اخیر همواره از بازگشت به خانه صحبت می کرد. گفتنی است او از سران یوونتوس خواسته بود که قراردادش با باشگاه را که یک سال از آن باقیمانده بود را فسخ و به تیم محبوبش ملحق شود.

یوونتوس و بوکاجونیورز بر سر این انتقال هفته ها مذاکراتی را انجام دادند و سرانجام امروز به توافق کامل دست پیدا کردند.

همچنین گزارش شده است که یوونتوس گزینه هایی همچون خرید مهاجمانی مانند کریستیان پاون و فرانکو کریستالدو در این قراداد گنجانده است.

توز در آکادمی جوانان بوکا بزرگ شد و تا زمان پیوستنش به کورینتیانس در سال 2005 در تیم محبوبش بازی می کرد.

قبل از پیوستن کارلیتوس به یوونتوس، او در تیم های وستهام یونایتد، منچستریونایتد و منچستر سیتی بازی های درخشانی به جا گذاشت.

فصل اخیر بهترین فصل توز از لحاظ گلزنی در تمام دوران حرفه ای فوتبالی اش بود و در48 بازی برای بیانکونری 29 گل به ثمر رساند که شامل 20 گل در سری آ، 7 گل در لیگ قهرمانان و 2 گل در کوپا ایتالیا بود.

"انجمن مجازی هواداران یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: